VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kläder för 365 dagar

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp lite över 8 idag pga tvättid.
Ja och vad händer? JO, båda maskinerna är trasiga.
Exkat samma var det i tisdags när jag skulle tvättat. Väldigt oansvarligt av husägaren att inte fixa detta problem.
Och det är dessutom ett återkommande problem flera gånger i månaden.
Riktig snål är han som inte tar tag i det. Han kunde ju köpt nya maskiner istället, eftersom detta pågått under ett x antal år.

Så här kan man ju inte ha det, för det innebär ju att man nästan får ha kläder så det räcker för ett helt år utan och tvätta eftersom man inte vet när och om man får tvättat.

Funderar starkt på att köpa en egen tvättmaskin. Pratade nyss med mamma om detta och vi funderar på att köpa en tillsammans som ska stå hos mig. Hade varit perfekt.
Men trist att man ska behöva lägga flera tusen på en egen maskin för att veta att man får tvättat sina kläder, den gången ägaren i ett hyreshus ska stå för detta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: