VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Måndag, ny vecka

Kategori: Jag o min vardag

Ännu en ny vecka har startat...
Får väl se vad den har och bjuda på.

Var uppe i lagom tid idag och hunnit med en runda på Netto och ica med mamsen, köpte bara viktiga saker idag och inte nåt onödigt...tror jag..*s*.

Skulle cyklat till jobbet för ca 20 min sen, men känns så off nu när man är uppsagd och allt så jag väljer och bli hemma. och det gjorde jag tydligen rätt i för fick ett samtal och det kan leda till något bra. Ska iväg om ett par timmar...spännande:)

Och beundraren fortsätter med sina kommentarer här, får väl se om denne person vågar ge sig tillkänna. Om inte, så är de så de ska vara.

Önskar alla mina läsare en bra dag och hoppas måndagen blir toppen för er


PS: saknar dig :DS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: