VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Riktigt fina fynd idag

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade kl:6 i morse och kunde inte somna om så vid 06.40 gick jag upp och satte mig vid datorn och pysslade med lite av varje i väntan på att klockan skulle bli 10.
Till sist blev hon de...

Och då blev det iväg i bil med Mamma, hennes granne o barnbarn.
Vi var först på JYSK i Örkelljunga och där fyndade jag en del, bl a ett duschdraperi för 27 kr, dammvippa, en stor o en liten kudde till min säng, en liten plastback till mina behåar i garderoben,
2 st svarta tabletter till köksbordet, en datastol för 350kr (tidigare 500kr)..tror de var allt där.





Därifrån åkte vi sedan vidare till Förmedlingscentralen i Tyringe och där hitta man såklart massa smått o plocka ihopa som t ex, 2 parfymer, 2 grytunderlägg, kryddor, konservburkar, kokosflingor, buljongtärningar, JULMUST, rengöringsmedel, en liten flätad korg som jag ska måla o dekorera, doftspray, 2 plåtaskfat med gamla motiv som jag tyckte var fina som prydnad, duschtvål, ute/inne termometer, oxå en ny svart rya matta till vardagsrummet för 599kr.





Tror jag fått med allt jag köpte


Skulle egentligen köpt en byrå oxå till sovrummet men den på Jysk var verkligen inte något o ha, så jag får leta vidare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: