VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sjukt galen fredag

Kategori: Jag o min vardag

Jaha lite om min galna gårdag som ju var fredag.

Efter många om och men så blev det fest.

Mamma och jag gick iväg på en liten fest och hade det himla trevligt.
Vid 23-tiden gick vi ner till krogen där det var karaoke. Helt tjockt med folk, vet inte när jag såg så mycke folk där sist, även om jag inte varit där på typ 4 månader.

I alla fall så träffa jag på folk som jag inte sett på flera år så det var kul och pratas vid med dessa.
Plus att där vara några som var superstöriga, men bara och slå till dövörat så var de problemet löst.

Vid stängningsdags så blev det ett ryck med en tjej att leta efterfest och jag fick tag i en kille jag känner och han var pigg på det.
Så vi fick tag i en bil via en som jobbar på krogen, så 6 pers var vi som trängde oss in i en liten bil och åkte iväg hem till killen på efterfest.
Fick sjukt goda cider där, minns inte namnet på dessa, de var i alla fall köpta i Tyskland, den blå var lätt godast.

2 av killarna som var med var typ "jobbiga".
Datorn la av där och den ena killen sitter då och tjatar om tryck enter och till saken hör att han inte kan ett skvatt om datorer.
Försöker förklara för honom att man inte kan skynda på en dator som håller på att jobba och installera och rätta till felet, men de fatta han absolut inte.
Han som bodde där gick och la sig och somnade, riktigt full var han.
Så till sist vid 4-tiden gick jag och tjejkompisen därifrån.

Väl hemma närmare halv 5 så åt jag 2 räkmackor som jag fott av mamma tidigare på kvällen. WOW vilken god nattamat det var alltså.


Så idag är det då lördag och jag har bestämt mig för en riktigt lugn kväll i sängen med massa film och serie boxar. Måste ju se klart säsong 6 av Supernatural.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: