VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Allt för mamma

Kategori: Jag o min vardag

Varit iväg en sväng och klippt och färgat min mammas hår. Finns inte något som jag inte gör för henne.
Hon har klippt mig de senaste 20 åren, inte så svårt eftersom de gäller topparna på mitt hår som räcker en bit ner över rumpan.
Och detsamma har jag gjort med henne i säkert lika många år, men hon har ju kortare hår än mig och mer åt frisyr hållet.

Oxå fick jag i mig lite mat, blev ju över från mors dags middan igår, så idag har jag inte stått och kockat i timmar i köket för en gångs skull.
Känns rätt skönt nu när jag ska ge mig på att rensa ur mina garderober och bära upp det i säckar på vinden. Finns ändå massor som jag aldrig använder så de bara är där och tar onödig plats ju.

Fick ett trevligt sms oxå från S som ville komma på besök ikväll. Men tyvärr så får detta vänta tills på onsdag känns det som. Men det hade S inget emot, så det var ju bra:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: