VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Alltid rätt

Kategori: Jag o min vardag

Jag har alltid rätt när jag känner något på mig och så har det varit i hela mitt liv.
Därav att min spirituella sida fått utvecklas och komma till nytta både för mig och andra i min omgivning.
Född med gåvan kallas detta, vilket man inte vet förrän man blir äldre och experimenterar osv...

I alla fall så har jag nu i flera månader känt på mig någonting ang en person som jag inte känt sådär jättelänge men tillräckligt länge ändå.
Och för ca 2 veckor sen började det komma massa varningssignaler och dessa har visat sig stämma riktigt mycke.
Så i och med detta kan man undra hur mycke jag egentligen betytt för denna personen.
Jag har aldrig och kommer aldrig att utnyttja någon på nåt sätt alls. Men själv kan jag just nu känna det lite som att denna personen gjort detta med mig på många olika sätt.
Fast ändå inte, för som person är jag sådan att jag inte har några som helst krav på mina vänner, killar, pojkvänner, familjen osv.... Utan allt är som det är och jag låter det vara som det är. Klagar inte och blir aldrig sur eller arg.
Jag bara går vidare med mitt liv helt enkelt och sen är det bra med det.
Men just den här personen kommer nog att sätta sina spår i mig eftersom kontakten har varit så nära som den varit.
Känner mig absolut inte lurad eller nåt. Men jag tänker inte vara så att säga "snäll" mer nu.
Bägaren rann över idag, ja redan i onsdags faktiskt.

Äkta äkta vänner finns inte så ofta, jag är en sådan men många har tydligen svårt för att vara detta.

Kommer dock inte att berätta för dig de gäller eller nån annan alls vem detta inlägg gäller, utan du som läser de och tror det handlar om dig, ja då får de vara så.
Kände bara för att skriva av mig och sen gå vidare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: