VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Äntligen drygt en timme

Kategori: Jag o min vardag

La mig för att kolla Scream 4 och såg typ en halvtimme, sen kom John Blund på besök, så nu har jag fått ca 1,5 timme sömn. Och det behövdes verkligen, skönt.

Fick en kommentar som jag inte tänker lägga ut för den var så totalt meningslös och full av avundsjuka som det finns för mycke av i denna värld.
Har personens ip-nummer och spårat personen till Lund och förstår nu varför den skrivit som den gör.
Återigen handlar det endast om avundsjuka och inget annat.
Så den personen kan gärna fortsätta kommentera på sitt omogna sätt, de gör inget, för jag tänker inte bry mig mer än detta lilla här och nu genom att skriva lite om det.

Men i alla fall så är min blogg först till för er vänner, personer som känner mig för att ni ska ha nåt och läsa om vad som händer i mitt liv och sånt. Mycke bra ju när man har en del vänner som man kanske inte träffar så ofta. och jag som person är ju inte så road av att sitta i timmar i telefonen.
Så med detta vill jag då ha sagt lite om den där kommentaren.
För det första så handlar ju min blogg om det alldagliga i mitt liv, alltså är det rätt lätt och kolla mig vad som stämmer och inte stämmer. Så JA min blogg är 100% ärlig och äkta. Fast de hade jag inte behövt skriva, men gör det ändå.
Jag är jag och sköter mitt liv och låter andra få vara som den är, klagar aldrig på folk hur dom är, ser ut eller liknande. Alla är vi vackra och fina på vårt eget vis, bara smaken är olika för vem vi gillar och inte gillar.
Men till skillnad från många andra så fixar jag att vistas och umgås med alla olika personligheter

Ni andra läsare som inte känner mig alls mer än via bloggen, det är bara kul att ha så många läsare som jag har. Och det är inte lite kan jag säga, sen att jag inte lägger ut exakt alla kommentarer från folk här är för att många känns lite privata att lägga ut och sånt.

Så summan av det hela, det är min blogg, jag skriver vad jag vill, du som inte tål vad jag skriver kan ju helt enkelt sluta och läsa den. Enklare än så är det inte. Men som vanligt för såna så tar nyfikenheten överhand. Så varsågod och läs du patetiska människa

Nog om detta....


Nu ska jag ut i ärenden i alla fall



Kommentarer


Kommentera inlägget här: