VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Bankkontot växer

Kategori: Jag o min vardag

Igår torsdag så ringde min mobil och det var min f d chef som ville jag skulle komma och jobba. Och såklart tackade jag ja.
Så det blev timmarna mellan 14.30-23.00. och innan jag gick hem kom han och frågade hur mycke jag kunde jobba och jag svara så mycke som behövs.
Han blev glad och det bestämdes att jag ska jobba hela helgen och bestämma mina tider och timmar själv.

Kom hem igår kväll strax innan 23.30, blev en dusch och sen rakt i säng med TV.
Somnade runt 2-tiden och vaknade igen 05.10, försökte somna om men det vr kört så jag stack iväg och jobbade 07.00-16.00

Imorgon och på lördag har jag planerat att börja 06.00-18.00. kanske blir lite senare på morgonen beroende på hur mycke jag får sova inatt. Men hoppas kunna jobba så som jag vill.
Blir ju lixom 40 timmar på 3 dygn och goa pengar med när det är helg tack vare ob tillägg.
Men blir iaf många timmar i helgen oavsett vilken tid jag börjar på morgonen.


Angående detta med jobbet så är det lite komiskt ironiskt att jag är tillbaka för att de behövde mig och ingen annan pga det jag gör är det få som som kan och dessutom så fort o noggrant som jag gör det.
Men detta var lixom väntat.
Låter kanske som skryt, men de som känner mig och vet var jag jobbar vet precis vad jag menar med det jag skriver.
Visst jag får inte säga nej för AF, men hade ändå inte sagt nej för jag trivs med folket där men inte cheferna eftersom dom är så snurriga och kontollbehovsbenägna in i minsta millimeter.

Så det ska bli kul nu och se hur mycke mer timmar jag får framöver, snart börjar ju folk gå på semester med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: