VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Borta bra men hemma bäst

Kategori: Jag o min vardag

Då var man hemma igen efter 8 härliga dagar på Kreta. Det har varit dagar med goda drinkar, promenader mellan olika butiker och på stranden och titta på kulturen, goda maträtter och mycke mer.
Tänker inte gå in ingående om vistelsen där nere, de finns det inte tid och utrymme för.
Och sen känns det som att en del somhände på kreta får stanna där..*s*.
Så summan av det hela är att jag hade underbara dagar där nere och njöt fullkomligt av allt.
Snälla, trevliga och artiga människor. Dock inte så billigt och leva där, men det är något som jag inte tänker gräma mig över. Det var en upplevelse och då får det kosta vad det vill.
Så dit åker jag gärna igen...

Kom i alla fall hem natten till torsdag (29/4). Väl hemma så hitta jag smörgåstårta i min kyl som min snälla mamma satt där som överraskning och det var guld värt kan jag säga. Hade ju inte ätit på typ 10 timmar.




Mamma ringde mig liten stund efter att jag kommit hem så mitt i natten gick jag dit upp och hämtade hem min katt, hade ju saknat henne riktigt mycke. Första gången på 12 år som vi var ifrån varandra på det sättet.

Ska sortera bland alla foton jag tog sen, och dela med mig i ett inlägg så ni får se lite kultur, goda drinkar och god mat därifrån

Kommentarer


Kommentera inlägget här: