VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En dag med mycke

Kategori: Jag o min vardag

Kom upp vid 9-tiden i morse. Tog mig lite tid och tittade på "Våra bästa år", inte sett det på minst en vecka ju.

Sen bar det av till Netto, Ica och bolaget. Var ju tvungen och ha hem några liter Untouched eftersom jag fick ett trevligt sms i förmiddags. Vilket innebär att jag ska ha fest imorgon med en hel del goa människor, längesen vi sågs så det ska bli kul.
Och detta innebär att jag nog går till vår årliga vår festival i alla fall, vadå...ger de mig inget är de ju bara och gå hem igen och festa vidare med en del av folket.

När jag sedan kom hem så drog jag igång med tvätten och städningen och mitt i allt så försvinner strömmen, det visade sig att hela orten blivit av med den. Tack och lov så var den bara borta i ca 10 min.

Nu har jag nyss fått i mig lite midda. Gjorde en hel färsk kyckling i ugnen och som alltid så rensar jag den innan jag börjar äta, till detta blev det ris och svampsåsen som blev över igår, och en sallad.
Så nu är jag sådär riktigt mätt, man brukar säga soffmätt..haha



Och nu tänkte jag städa sovrummet och toaletten resten av kvällen, sen är det bara dammsuga och torka golv kvar som jag sparar till imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: