VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

ESC

Kategori: Jag o min vardag

Igår var det ju då den årliga Eurovison Song Contest.
Och vad ska man säga om den då?

Jo, tyckte nog faktiskt att där var många fler rätt bra bidrag än där brukar vara, men kan ju vara pga att många fler valt att sjunga på engelska, sånt gör mycke.
Sen landet (kommer inte ihåg hur det stavas..haha...Azerbaidjan kanske) som vann hade ju oxå svenskar bakom sig och Eric kom ju iaf blnad de 3 bästa o det är inte fy skam. Men synd att han inte vann.

Sen var där ju en del bidrag som påminde om många andras låtar som hon som sjöng så de lät som taget från både Whitney Houston och Celline Dion o sen var där ett bidrag som lät som en av Andreas Jonssons låtar, kan de va Danmark jag menar.
Glömt en del nu när man sovit..haha
Rysllands bidrag gilla jag oxå, fast där gick de inte så bra för den killen.
Men tyvärr är de ju så varje år att gränsande länder röstar på varandra. Även Sveriges jury gör ju detta.
Om ingen gjort så? ja undrar hur de hade blivit då? mer rättvist vill jag nog påstå.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: