VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fel tankegång

Kategori: Jag o min vardag

Ja de kan man undra, eller kanske inte folk så utan mer alla våra politiker.

Läste för ett tag sen om att det skulle skäras ner inom vården, som t ex att de gamla på äldreboende inte skulle få dricka mer än en kopp kaffe om dagen.
Såklart fanns det mer som det skulle skäras ner på. Men ville ta detta som exempel för jag tyckte det var så löjligt.

Varför jag nu "klagar" lite här är för att igår fick jag ett brev från ortopediska kliniken, det var en hälsodeklaration som jag ska fylla i inför mitt besök där. Men till saken hör att med detta brev fanns det ingen kallelse.
Med andra ord hade det varit bättre och vänta och skicka ut denna hälsodeklaration tillsammans med kallelsen.
Sådant kan man helt klart spara in på tycker jag och fan (ursäkta) inte på sådant som behövs.

Men så här kommer de alltid och vara, tyvärr.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: