VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hade behövt stanna klockan

Kategori: Jag o min vardag

Klockan är redan lite över 17.00
Skulle behövt stanna klockan lite just nu, vill ju bli klar med min städning innan kl:17 imorgon.
För då blir de tacokväll och fest hos mig med massa härliga människor. Vi ska såklart se Sverige spela semifinal i hockeyn oxå, den får man inte missa.

Var ute och handlade för ett tag sen på Netto och Ica, fyndade mat igen som vanligt. Tur man har koll på alla reklambladen.
Ökade på middagar i frysen, så nu har jag så de räcker 2 månader framåt, får nog stoppa och handla lite nu tror jag...Som om jag kan de då..haha..icke, har alltid minst 2 månader framåt av det mesta, ja inte färskvaror då förståss för de går ju inte.

När jag kom hem så såg jag en stor lastbil där polackerna i huset lastade av massa fönster.
Detta innebär att jag äntligen snart ska få nya fönster i hela lägenheten.
Vi har väntat i många år på detta, så kommande vinter ska de väl bli varmare i lägenheterna.

Har fixat till en god midda med, det blev panerad spätta med egen räksås och tortiglioni med en liten sallad till.
Så nu är man ju riktigt mätt. Får inta soffan en stund, och det passar rätt bra eftersom det är Glamour om en liten stund.
Följer inte det varje dag utan mer när jag kommer på vad klockan är och har tid och lust och titta.




Sen blir det fortsätta och städa här och hoppas på att bli klar och bara ha dammsugning och torka golven kvar imorgon.

Så hörs senare, eller ja väldigt sent kanske eller så får det bli imorgon.
Trevlig kväll till er alla....




Kommentarer


Kommentera inlägget här: