VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hårt & Pengar

Kategori: Jag o min vardag

Jobbat som bara den sedan kl:14.30 i torsdags och är verkligen helt slut idag.
Toasitsar tar hårt på en kroppsligt, oxå i denna värmen vi fått nu med, och inte nog med det så
håller plastmaskinen på jobbet 107 grader.
Jobbade 14.30-23.00 torsdag, fredag 7-16, lördag 6-18, söndag 9-18 och då idag 7-14. Gick innan kl:16 pga helt tung i huvudet och mådde allmänt skit.
Ska dricka massa vatten nu och äta lite och hoppas på att det släpper.

Det positiva med allt detta slitande är att alla pengarna går rakt in på mitt sparkonto och det känns ju härligt.
Funderar ju på att ta körkort, men kan inte bestämma mig lixom, har jag klarat mig utan i så många år så känns det som om jag kan klara mig resten av livet utan.
Så får fundera och fundera och se om jag kan ta ett beslut nån gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: