VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ingen bra natt/morgon

Kategori: Jag o min vardag

Tittar in lite snabbt bara.
Vaknade vid 2-tiden inatt efter bara sovit runt en timme och mår helkonstigt. Kort därefter så börjar min mage krångla rejält och gör fortfarande. och jag ahr fortfarande inte sovit sen dess.

Så nu fick jag ju tyvärr lämna återbud till jobbet, det är nåt jag inte alls gillar.
Vill ju jobba, jobba och jobba...fast det vet alla ni som känner mig.
Inte mycke som får mig att stanna hemma, men lite väl svårt att gå till jobbet när man behöver toaletten alltsom oftast.
Vill ju inte smitta mina fina arbetskamrater heller.

Ja ja, bara och hoppas det går över fort så man kan ta nya tag igen.


PS: just de ja, fick en del sms igår och det ena ledde till det andra, så det kan nog bli en trevlig helg kanske. Men det hela hänger på svåra mig..haha...:DS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: