VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kände det på mig

Kategori: Jag o min vardag

Tänkte innan idag att jag skulle ta kvällen till att röja undan här så det är förberett för hantverkarna som kan komma vilken dag som helst, så jag slipper stå med det i sista minuten.
Och vad händer då? JO, de ringer från jobbet och frågar om jag kan jobba till kl:23 ikväll..hmm..fick tyvärr tacka nej.
Måste ju få väck allt och sen måste jag även vara hemma när dom är här och bytar ut fönsterna.

Så typiskt, hade på känn att de snart skulle komma samtal om mer jobb.
Men varför har de egentligen sagt upp mig pga arbetsbrist, ja de kan man undra.
De har anställt 2 efter mig plus köpt in 2 nya maskiner.
De kallar inte jag arbetsbrist.
Men de har nåt horn i sidan till mig, och vi vet alla att det är för att jag sa vad jag tyckte och tänkte hela tiden. Dock aldrig på nåt otrevligt sätt. Utan mer att jag markera att mig kör man inte med och framförallt inte med "hot"!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: