VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mysig kväll är på ingående

Kategori: Jag o min vardag

Fick precis tag på filmen "Ritualen" med Anthony Hopkins, så nu är min kväll/natt räddad. Hoppas bara den nu är så bra som trailern känns.
Jag menar, Anthony är ju en riktigt bra och grym skådespelare, en av mina favoriter.

Har även fått tag på den nya "Fast & Furious" dock inte med svensk text än eftersom den ska upp på biograferna här nu. Eller har den kommit, minns inte exakt datum, men tror det var denna veckan i alla fall.

Hade ett litet besök oxå för en stund sen, himla trevligt var det även om det bara var en kort stund, men bättre än inget alls.
Och NEJ, jag är inte kär eller något sådant..haha. Men ändå lite hemlig och busig, vilket man får vara som singel anser jag..hehe.

Så nu ska jag krypa ner under täcket och mysa med massa härliga nya filmer.
Har några till som jag funderar på att se. Kanske dags för ett sånt där maraton, var ju ett tag sen jag hade det.




Mycke snygg bild, lila är ju dessutom min favoritfärg



Kommentarer


Kommentera inlägget här: