VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Oj vilken onsdag

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade vid 7-tiden efter bara 3 timmars sömn. Prova och somna om, men de gick inte.
Ca 07.20 så ringer de från jobbet och frågar om jag kan jobba. Såklart sa jag ja, sen var det bara och sätta fart och bli klar. Så kl:8.00 landade jag på jobbet och körde på där till kl:16.00, jobbat med toasitsar med en ny praktikant, funka riktigt bra, trevlig tjej.

När jag nu kom hem så skulle jag ju tvätta lite, men min kära mor hade fixat detta till mig när hoon ändå tvättade sitt. Hon mena på att så slapp jag de när jag kom hem efter en slitsam dag på jobbet och lite sömn.
Snacka om snäll mamma va...Den bästa!!!

Nu blir det att göra midda och äta, bara ätit 3 bullar på jobbet ju.
Och även göra en extra midda som ska med till imorgon eftersom jag då ska jobba igen kl: 7-16.
Känner redan nu vilken härlig lön jag kommer att få nästa månad.

De hade jobb till mig på fredag med men fick tyvärr tacka nej, ska ju iväg på ett uppdrag plus inom Ikea och köpa lite möbler som byrå och annan hylla, plus lite nytt i porslinsväg.
Hoppas verkligen jag hittar allt jag vill ha och behöver

Fick även en ny tid idag till ortopeden, men får tyvärr avboka för andra gången. Men men....

Nä nu ska jag ut i köket och kocka....hörs kanske senare, annars får ni ha en trevlig kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här: