VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Som det kan gå

Kategori: Jag o min vardag

La mig i sängen innan för att kolla Förhäxad boxen.
Och vad händer, jo efter ett avsnitt så stänger jag av för jag känner mig trött, ja bara sovit 4 timmar inatt.
I alla fall så somnar jag i 1,5 timme, så var de ju lixom inte tänkt. Men gott var det kan jag säga.

Nyss fått i mig en liten midda med stekt lax & aubergine och en sallad till detta, så gott det var alltså.
Ett tips om ni vill göra nåt snabbt o lätt.

Och vad är de då för väder vi haft/har idag. Mulet, ruggigt och rått, ingen sol och bara 12 grader.
Ingen vår precis, men tur i alla fall att den nyss börjat och flera månader kvar av sommaren.

Får väl ge mig på att städa sovrummet oxå ikväll känns det som. Röja undan för hantverkarna lite, man vet ju inte vilken dag dom står där och ska byta ut mina fönster.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: