VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tummen upp för Stadium

Kategori: Jag o min vardag

Då var man hemma från Helsingborg. Lite kallt var det ju där, men sen är de ju precis vid havet med.
Men det gick ingen nöd på oss ändå. Vi var inne i massvis med affärer och som vanligt så gick jag ut utan någon påse. Men väl inne på Stadium så fyndade jag rejält, som alltid när jag är där.
Fick tag på 2 st WARP t-shirt för 199kr och sen 3 st andra t-shirt för 199kr.



Hittade även där ett par adidas knäkorta byxor för 199kr (förr 399kr), så det kallar jag fynd.



Vidare därifrån så gick vi in på Lindex, kände att jag ville ha nya boxertrosor och fick tag på 3st betala för 2st, tror de blev 138kr.
Det ena paret har en stor rosett på baksidan, lite fräckt faktiskt.



Oxå hitta vi en stor butik med massa olika saker där jag hade kunnat plocka ihop mycke bra och ha till hemmet, men det blev bara 4st små ugnsformar för 15kr/st.



När vi sen kom hem och gick av tåget så började de och regna med inslag av hagel.
Men vi hade tur, precis när jag kommer hem innanför dörren så börjar det vräka ner riktigt ordentligt.

Och nu är det kanske dags och försöka komma på vad jag vill ha till midda. Tror det blir något snabbt och lätt nu när man varit borta hela dagen.

Just de ja, köpte även en mindre sån där böjd stav till min ögonbrynspiercing.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: