VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ut och resa igen

Kategori: Jag o min vardag

Nädå ska inte så långt denna gången.
Mamma och jag ska ta tåget in till Helsingborg och shoppa loss lite. Måste ha lite nya tröjor känner jag. Hoppas på att få komma hem med det, men kan bli svårt som vanligt eftersom jag är så kräsen när det gäller kläder. Inte det att jag söker det senaste modet, tvärtom, gillar inte mode alls.
Utan är mer den där sportiga typen med toppar, t-shirtar från t ex Stadium av märket adidas, Nike osv..och byxor är det ju cargo som gäller, trivs inte ett dugg i jeans så de har jag inte använt på minst 5-6 år, så de jag har kvar är väl ur tiden kan jag tänka mig.

Solen sken nyss med en klarblå himmel, men nu drar molnen in. Hoppas de inte blir regn i alla fall.
Lite mulet och molnigt är perfekt när man ska gå i affärer eftersom man blir så varm av att gå ut och in överallt.

Hörs ikväll när jag kommit hem och förhoppningsvis har jag då bilder att lägga upp på vad jag köpt.

Ha de gott tills dess


PS: fick igår ett "saknar dig" sms av en viss person...det hade jag ju absolut inte räknat med..hehe..:DS
Var jag kanske iväg för länge på Kreta...*s*...borde kanske resa iväg oftare..haha..nädå, jag trivs toppen med mitt liv som alltid, så här blir det inga ändringar alls.
Tar dagen som den kommer och agerar därefter som jag alltid gjort!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: