VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

11.11.11

Kategori: Jag o min vardag

Magiskt datum läser man överallt, men vad tror jag? Inget, men fräck ändå med samma siffra rakt igenom, inte alla som får vara med om nåt sådant.

Inatt skulle jag bakat men började må illa och gick o la mig strax efter midnatt, lyckades somna runt 2-tiden. Vaknade vid 8 med huvudvärk, så där fick jag svar på mitt illamående, migrån..*suck*. Tog panodil och la mig igen, somna ett par timmar och vaknade vid 13-tiden. Tung i huvudet och yr. Tänkte att frisk luft kan göra susen så jag lockade med mig mamsen ut på promenad, plus vi var inom på Ica.

När jag kom hem så hade jag ju köpt mjölk och bestämde mig för att prova dricka varm chokladmjölk med äkta kakao. Vilket jag inte gjort på minst 20 år. Gjorde ju alltid det när man var yngre och hade häst. Och kan ju säga att jag glömt hur gott det var, så detta blir kanske en vana om kvällarna nu. Bra, för då får jag i mig mjölk om inget annat. Tycker ju inte om den drycken neutral.


Fredag ja och såg på lapparna från krogen att det är karaoke idag, det är tydligen ändrat för de hade struckit över den 25:e och ändrat till den 11:e. Men nej, jag ska inte dit, även om det är de gångerna som krogen är fullpackad med folk. Jag känner verkligen inte för att festa idag.

Ska göra kycklingklubba, egna pommes o sallad till Idol och bara vara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: