VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

30 november

Kategori: Jag o min vardag

Usch för igårkväll. Var inte alls kul, hade 38,6 i feber. Har ju en vilotemp annars på 36,0 så man kan ju säga att jag verkligen hade feber. Låg under täcket med kläder och frossade och mådde allmänt dåligt. Där stannade jag hela kvällen, förutom var uppe och fixade till lite kyckling som skötte sig själv i ugnen, oxå hade jag gjort en veckosallad innan jag mådde som sämst. Så det var gott och få i sig.

Inatt blev det 2 filmer "2012 Ice Age" en bra katastrof film, oxå "Fright Night", där jag inte alls var beredd på att de handlade om vampyrer, men den var ganska så bra fast lite knasig mellan varven. Så ingen film jag kommer att se igen.

Idag mår jag lite bättre och hoppas på att kunna fixa och dona här hemma lite då och då, måste ju ta pauser mellan varven eftersom febern inte är helt bort och att jag är ganska matt i kroppen och lederna känns inte alls starka. Hoppas i alla fall att vad det nu än var så är det på väg bort. Får väl välja bort allt vad träning heter denna vecka. Inte bra och köra pass på gymmet när man har en infektion i kroppen.

Ska ut en runda om ett tag och få lite frisk luft. En snabbis på cykel ner till Ica och sen se om jag orkar med och vara nyttig här hemma...hoppas


Tänk...redan den 30 november...24 dagar till julafton och 31 dagar kvar av 2011. Nu känner jag verkligen som så att var tog detta året vägen. Fast har haft sjukt roligt ändå. Ska se om jag kan göra lite sammanställningar för varje månad om det bästa som hände och lägga upp när 2012 börjar.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: