VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Allt är klart

Kategori: Jag o min vardag

Kommer ni ihåg utekatten jag berättat om?

Har nu varit ute och gått rundor i massa kvarter och letat efter henne, men hon syns inte till någonstans alls. Typiskt..
Har ju hittat ett stödhem till henne plus skjuts för att kunna lämna henne där ikväll.
Men har i alla fall hittat en lösning om jag skulle hitta henne sent ikväll. Hon får vara hos en kompis över natten och sen även under dagen när han är och jobbar. Så är det ju bara att köra och lämna henne imorgon istället.
Ja jag ger mig inte, katten ska in, den ska inte springa där ute mer utan mat eller tak över huvudet, den lilla stackaren.

Kan man göra en god gärning för ett oskyldigt djur så gör man det. Jag gör det utan att tveka.

Så det blir flera promenader lite då och då under kvällen för att hitta henne....







Kommentarer


Kommentera inlägget här: