VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dagen med tankar innan fredag

Kategori: Tankarna flödar

Är imorgon bjuden till fest för att gå till ett nyöppnat ställe här i byn. Men helt ärligt så känner jag inte alls för att festa. Har ju inte festat nu sen den 4 november och känner att det är himla skönt och ha vita helger ett bra tag framöver nu, plus att jag vill satsa på träningen och komma i form. Och detta förstör jag ju om jag drar iväg och häller i mig, vin, o'boy groggar osv. Bättre och träna så långt jag vill nå tills jag är vid det resultat jag vill se. Sen kan jag ju festa igen, fast mer med måtta och inte nästan varje helg som jag gjort i många år. Har ju upptäckt hur kul det är och träna. Ja gymma inomhus. Hade aldrig ens föreställt mig att det skulle vara så kul och givande, både för kroppen och energin.

Så vad gäller imorgon får jag fundera hårt på. Men som jag känner det nu så vill jag inte alls festa. Och det är samma känsla som jag haft i 3 veckor nu, så därför tror jag minsann det blir att stanna hemma även denna helgen.
Har ju dessutom ganska mycke att göra i min lägenhet innan 1a advent.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: