VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En liten "olycka"!!!!!!!!

Kategori: Dagens midda

Dumma, dumma jag..haha. Ja varför säger jag så? Jo, gick in i sovrummet där Smulan (katten) låg i eftermiddes, låg där och gosade med henne och hon kröp upp i min famn intill hals, mage och ansikte på mig, så jag låg där och gosade och höll om henne och vips så vaknar jag en timme senare. Det var ju inte min plan precis. Fast var nog trött med tanke på uppe 6 i morse på lite sömn.
Ja ja gjort är gjort, hoppas bara jag somna inom rimlig tid inatt.

Har efter min oförberedde sömn städat toaletten, diskat och röjt undan i köket efter middagen, renbäddat sängen. Kollat lite tv.

Min nya rätt som jag komponerade ihop idag kallar jag för "Skruvad gratäng" pga pastaskruvarna. men även kassler, svamp och purjolök varvat med en tomatsås och en ostsås. Allt gjort på egen hand efter eget recept av vad jag hade hemma. Skulle haft i paprika oxå, men de glömde jag. Får väl komma ihåg det till nästa gång för maträtten var riktigt god.
Lägger såklart ut den i min matblogg någon gång under kvällen/natten om ni är nyfikna.

http://www.mariesrecept.blogg.se








Kommentarer


Kommentera inlägget här: