VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Frisk luft ibland

Kategori: Jag o min vardag

Mamma ringde och skulle till Netto en runda och fråga om jag ville med. Och det gjorde jag, tänkte att lite frisk luft kanske gör lite susen när man inte är riktigt kry. Detta ledde till att jag hitta billig kyckling och lax, så nu är frysen proppfull och middagar fram till den 15 mars 2012. Ja den är ju alltid full. Och jag som inte skulle handla mer..haha..eller hur!!! Men gott med massa mat hemma så kan man alltid tillaga vad man än vill. Där finns nu; kyckling olika sorter, lax, grytbitar, strimlat kött, 2 sorters snitzlar, färs, kålpudding, falukorv, bacon m m.

Och nu ska jag lägga mig och vila lite, tog på kraften och ge sig ut. Men det var skönt med frisk luft såklart.

Hoppas på att orka ta tag i hemmet lite senare. Min julstädning i helgen blev ju inte av pga att jag inte är riktigt kry. Men har ju rätt så gott om tid på mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: