VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Grrrrrrrrrrr x 1 000 000 000

Kategori: Tankarna flödar

Bor på första våningen och tack vare jag gör det så kan jag hänga ut min mattor och rista dessa ut över mitt balkongräcke. Men blir så trött på alla bilar som tvunget ska parkera precis nedanför min balkong. Det är ingen parkeringsplats. Carporten ligger ca 1 m från min balkong, så hur svårt är det att köra in bilen där...*suck*. Så nu är det dags och bli på krigsstigen igen.

Fick nyss dammsuga utan att rista mattor, för annars hade väl bilägare gapat om denne kommit precis när jag höll på. Fast det är min rätt att göra eftersom personen inte får parkera där.
Hoppas ta denne på bar gärning i helgen, ska ju ändå dammsuga igen och då ska minsann mattorna ut. Oavsett om bilen står där. Då tar jag ingen hänsyn. Hård men rättvis det är jag det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: