VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Helgen här igen

Kategori: Jag o min vardag

Alltså nu får ju veckorna sluta gå så fort. 50 dagar till julafton och 57 dagar kvar på detta året.
Fredag igen, men denna helgen ska vara vit för min del. Har bestämt mig för att bara festa och gå ut när det är karaoke på krogen för då är där mer folk och roligare. Ja jag vet, det blir inte roligare än man gör det. och jag har faktiskt aldrig tråkigt vad jag än gör. Men har bestämt mig för att festa mindre och träna en massa eftersom jag behöver det för mina skador som knäet, ischiasen och så.

Blev en sen natt, pysslade runt i mitt nya kök, jättefint är där nu. Så nu blir det mer städning idag. Bära upp lite saker på vinden, kan ju inte ha två köksmöblemang här.

Ikväll ska jag hitta på något gott och äta till Idol tänkte jag. Kanske hemmagjorda pommes, får se.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: