VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hemma igen

Kategori: Jag o min vardag

Då har man haft nästan 2 flitiga timmar på gymmet, känns bra. Tror jag ska dit imorgon med faktiskt. Ska ju egentligen inte träna dagar i rad sa min PS. Men ibland vill jag nog göra det känns det som. Sen när man blivit van så kan man ju köra mån-fre och ledig på helgen. Lägga promenader och jogging där typ. Jo det tror jag kan bli bra. Skönt och få röra på sig och låta kroppen arbeta. inte precis van att gå hemma och ta det lugnt.

Söker massa jobba, men ser mörkt ut, arbetslöshetens procent stiger ju oxå. Tydligen värre än när det var som värst 2008-09.
Men inte vara negativ, nån dag så vändet det. När man minst anar har jag lärt mig. Fast hade gärna haft ett jobb nu på medebumsen.

Funderar på att ta en runda till Netto lite senare, prova min nya jacka. Eller kanske inte, det är ju sol och inte alls kallt här nere i södra Skåne.

Nu ska jag ta mig en varm dusch


Och detta är inlägg 1800 såg jag. Undrar vilket datum inlägg 2000 kommer att få.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: