VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

HJÄLPANDE HAND EFTERLYSES

Kategori: Tankarna flödar

  • Tänkte med detta inlägget tipsa om en sida som hjälper hemlösa katter på alla möjliga sätt, fick ju själv hjälp med en katt jag hittade och det tog ju bara 5 dagar så hade hon ett stödhem. Med stödhem menas att man tar hand om katten och ger den mat och kattlåda och massa kärlek. Veterinärvård står kks för som jag läste det på facbook. Ni kan även kolla deras sida där som heter "Hemlösa katter i Skåne".

    Har ni ingen möjlighet att ta hand om en katt så kanske ni i alla fall kan bidra med en liten peng till alla dessa katter. Allt är välkommet, så om det bara är en tjuga så är det en liten hjälp på vägen.







    DENNA TEXTEN HAR JAG KOPIERAT FRÅN DERAS SIDA PÅ FACEBOOK:

    Hemlösa katter i Skåne är en sida för katter som är hemlösa och är i akut behov av nytt hem.Jag är förmedlare för kattkommando syd och skriver här om katter som jag försöker hjälpa till nya hem.
    Vår hemsida är
    www.kks.nu Vi är i stort behov av jourhem, permanenta hem och ekonomiska gåvor.

    kattkonto till veterinärvård av KKS katter jag har hand om clearing 8214-9 konto 924040084-7 swedbank om man vill skänka en gåva till katter i nöd.

    Tack på förhand!
  • Kommentarer


    Kommentera inlägget här: