VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ingen bra natt/morgon

Kategori: Jag o min vardag

Lyckades somna innan kl: 2 inatt, men bara för att vakna en stund senare av att min katt var superbusig, hon hade race i hela lägenheten där hon med jämna mellanrum kom i racerfart upp i sängen och hoppade på mig. Haha, så söt hon är. Så när jag sen vaknade igen vid 7-tiden och var uppe och gav henne mat så kände jag bara att jag var tvungen att sova mer. Helt yr och virrig ju. Sagt och gjort.. La mig och sov till 10-tiden. Så, nu är jag utvilad och kan fortsätta med mitt städande och allt sånt där.




Gissar att det var Emma som sa att min jacka var en typisk mariejacka..haha..roligt när folk känner en ganska så väl och kommer med roliga kommentarer.

Som igår när jag la ut på facebook att man skulle skriva en sak som jag gillar och då dök bl a detta upp...julmust, räksmörgåsar, snö, tomten, adidasskor, min mamma, min katt, hästar.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: