VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kort dag

Kategori: Jag o min vardag

Denna dagen har gått oerhört fort tycker jag. Sen sist jag skrev har jag fixat middan, tog kort men inte lagt in i datorn, får göra det imorgon så jag kan visa det goda.

Oxå har jag såklart kollat på TV, har ju alltid någon serie jag tittar på varje dag, förutom lördagar för då är där absolut inget kul alls på tv. Tur det finns filmer och andra serier man kan fixa och kolla på då ju.

Ja, vad har jag mer gjort? Jo gett katten tonfisk och räkor på sin födelsedag. Köpte inga leksaker för hon har säkert 100 st sådana. Och sen så köper jag så mycke annat till henne med jämna mellanrum. Fleecefiltar i olika färger till hennes olika sovplatser osv.

Nä nu ska jag bädda ner mig och titta lite på tv, försöka sova tidigare än vanligt igen så jag kommer upp och tränar tidigt, mycke skönare att göra detta på morgonen, plus inte så mycke folk på gymmet vid den tiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: