VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mindre ljusa timmar

Kategori: Tankarna flödar

Man märker verkligen att vi går mot mindre och mindre timmar med dagsljus. Finns inte mycke folk som vill ut och göra något som t ex ut på promenad. Jag själv påverkas inte av detta. Jag promenerar och går ut ändå. Men många av mina vänner och andra jag känner hänger lixom inte på. Går verkligen inte att locka ut dom oavsett vad, latmaskar eller..haha. Nä skojar bara. Men många blir ju deppiga av mörkret. är ju något som funnits i alla år. Är bara glad att jag själv inte påverkas, eftersom jag gillar mörkret, det innebär ju mys och pyssel på olika sätt.

Försökte med min status locka med mig någon på promenad nu under eftermiddan men inte en enda som hörde av sig. Taskiga dom är då..haha. Äh, jag får ut och promenera själv, men inte idag för nu har jag dragit igång med mer julstädning. Det är ju första advent på söndag och varje år så gör jag klart med allt julpynt och sånt dagen innan. Så på lördag innan jag lägger mig ska allt vara klart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: