VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu har jag lyckats igen

Kategori: Dagens midda

Jodå, det blev en liten powernap i eftermiddags. Skönt var det för nu är jag full av energi och full gång med julstädningen. Får väl se hur länge jag håller på ikväll.

Har dessutom fixat midda. Hittade på ett nytt recept av sådant jag hade hemma. Har ju alltid det mesta hemma för att kunna tillaga vad jag än vill. Och idag blev det sensation, så jäkla gott alltså.

Blev en gratäng med svamp, röd och gul paprika, kycklingfilé, ris, charlotten lök, cremé fraiche, cremé bonjour, kryddor och broccoli.

Finns nu utlagd i min matblogg, så är ni nyfikna så är det bara att ta ett besök där

http://mariesrecept.blogg.se





Jag gillar mest att hitta på maträtter där man slänger ihopa olika ingredienser i en gryta eller en ugnsform. Kött, potatis och sås är inte så mycke min grej. Men såklart händer det att jag äter det då och då. Men kyckling och fisk är godast, plus man kan göra väldigt mycke med strimlat kött och färs.









Kommentarer


Kommentera inlägget här: