VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Såklart eget påhitt

Kategori: Dagens midda

Äntligen fått mat i magen, varit hungrig flera timmar ju, nästintill svält..haha..nejdå, bara skojar. Finns de som har de värre så att min portion hade räckt till mer än en o ändå är den inte stor.

Såklart ett eget recept med stekt strimlat kött, selleri och köttbuljong i grädde med ris till...Såååå gott alltså. Gjorde för mycke som alltid, så får äta samma imorgon, men de gör inget. Har mycke o göra imorgon här hemma så då passar de bra med färdigt och bara värma, ja koka ris till oxå ju. men de sköter ju sig själv.




Tror detta blir mitt sita inlägg för idag faktiskt, tänkte ta och städa lite och sortera papper som ska in i pärm. Lätt man fastnar i saker och rätt vad det är så har flera timmar runnit iväg, men effektiva sådana då ju. Så hörs imorgon folket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: