VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sakta men säkert framåt

Kategori: Jag o min vardag

Nu är hela vardagsrummet avdammat/torkat och dukar borttagna. Resten av lägenheten kvar. Plus nya dukar ska strykas och det ska julpyntas överallt i massor. Fullt med tomtar, glitter och kulor i olika färger m m.
Just de ja, fönsterna ska putsas...orkanen vi hade här i söndags gjorde ju fönsterna helt grusiga och knappt man kan titta ut. Oxå upp med nya gardiner.
Så min gissning är väl att jag är klar någong gån i helgen om jag inte blir frisk fort.
Jävla gnäll...jag vet..haha. Kan inte låta bli ju. Nädå, de går ingen nöd på mig. Bara lite frustrerad att jag inte fått gjort detta i tid just pga sjukdom. Men hinner i alla fall bli klar en bit innan julafton och det är ju det jag vill.

Ska även ta kort på det mesta så jag kan visa hur fint jag får det, ja fint om jag får säga det själv, men familj och vänner säger varje jul att jag är julpyntstokig och det blir så varmt och mysigt med alltihopa. Och sånt är ju alltid kul att höra

Lite av mina julprydnader, har dubbelt upp ungefär



Hade ju dessutom en liten paus med en dusch och midda. Blev örtmarinerad kyckling, blomkål, min nya veckosallad, sockerärtor, gurka och chilimarinerad vitlök.






Medan jag städade databordet så låg Smulan där helt utslagen på sin dyna och rörde inte en tass



Och nu blir de soffan en timme och kolla på kanal 5 serien "Body of proof". Efter det får jag se om jag orkar fortsätta här eller om jag bäddar ner mig och sätter på en film.
Vill städa mer.........

Kommentarer


Kommentera inlägget här: