VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Söndag och ännu en vecka är gången

Kategori: Dagens midda

Söndag, söndag, söndag.....

Är en sådan där dag som folk inte gör mycke i största allmänhet. Undrar varför det blivit så. Fast att ha en dag i veckan som är sådan är ju väldigt skönt, och kanske bra inför en ny vecka med full rulle med jobb, barn som ska till skola och dagis och sen hämtas, de ska göras mat. Skjutsa barn till aktiviteter. Som förälder ska man hinna med sig själv oxå under all denna stress. Nu har ju inte jag några barn själv, men är inte så svårt att räkna ut hur de som som har barn har det med allt.

Kvällen igår blev lugn för mig. Hittade på ett nytt recept på mat som går att hitta i min matblogg under namnet "Rörig kycklinggratäng", och jäklar vad god den rätten blev alltså. Så enkel och snabb att tillaga. Ta en titt om ni känner för det


http://www.mariesrecept.blogg.se








Kommentarer


Kommentera inlägget här: