VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Är detta något och skämmas för???

Kategori: Tankarna flödar

Var hos mamma och lämnade midda till henne, på väg hem så gick jag inom vår gårdsbutik för toapapper och på väg mot min port så hälsar ett par grannar på mig och börjar prata om gårdagens händelser ang en annan granne som ju kastade ut typ hela sitt hem via balkongen.
Oxå kom vi inte på annat och då säger den ena damen som satt där att hon skäms för att utlänningar har påslakan för sina fönster och fastklämt längst uppe i fönstret.
Jag mena på att det var väl inget och skämmas för, det var ju inte hennes fönster. Men hon tyckte det var skämmigt för då såg det ut som ett ghetto.
Förstår inte resonemanget, det var ju inte hennes fönste och hon bor dessutom i huset bakom, plus att det är en lägenhet av typ 78 lägenheter som här är i 4 st 3 vån hus.
Nä, jag skulle då aldrig skämmas på någon annans bekostnad. Hur orkar man bara ens lägga tid på hur sina grannar bor och har det osv.

Vad säger ni läsare då? Skäms ni för någon granne och varför?




Kommentarer


Kommentera inlägget här: