VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Att fynda är kul

Kategori: Jag o min vardag

Till sist så slutade det att regna och mamma jag kunde cykla till Netto och Ica och fixa det som fattades till helgens smörgåstårta, Ska bli gott.
Fyndade mat rejält, jo det blev mer mat och jag som inte skulle..haha..men fläskfärsen kostade lixom 29kr/kg och lika bra att ta några kilo till av det. Man kan ju göra så mycke av färs.
Sen så köpte jag pålägg i delikatessen, billigt där med, och när jag gjort mitt val så visa det sig att man fick en bit bokrökt korv gratis om man köpte mer än 2 hg pålägg så en sådan bit fick jag.

Fick även tag på annat billigt, 1 kg plommon för 9 kr, clementiner för 9kr/kg, och lite annat pålägg.
Helt plötsligt har jag idag gjort av med nästan 400kr, fy på mig..haha.

Just de ja, min årliga kalender köpte jag ju oxå, på Netto även i år, annars brukar jag köpa den på medlem på COOP. Mycke bra och ha



Fångade Smulan på bild idag när hon lekte med en plastkasse, precis när hon kommer ur den och den hänger kvar på svansen. En riktig söt busa är hon



Nu har jag middan i ugnen och såklart blev det nåt med färs, men det får ni se senare på bild och jag får vänta en timme minst, stackars mig så är hungrig ju..haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här: