VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Bättre sent än aldrig byte

Kategori: Jag o min vardag

Nu har fönsterkillen varit här och bytt ut rutan i de nya fönstret jag fick i våras. ja han lyckades ju göra en spricka i de då när de sattes upp.
Och han har även tätat längst ner under listen i vardagsrum och sovrum, så nu ska de väl ändå draget vara borta hoppas jag. mycke värre och vara i drag dygnet runt än ett fönster på glänt ju.
Och i sovrummet har de ju verkligen varit dragit, hade kuddar som isolering men de hjälpte ju inte riktigt ändå, men slapp känna draget på armarna i alla fall.

Nu är de bara och vänta på köksfönster, de kommer men han visste inte när pga att alla nya fönster som kommit till de andra lägenheterna är en enda röra, så han skulle komma och byta så fort han hittat det.

Nähä, nu ska jag fortsätta med min storstädning, går sakta men säkert framåt, precis som det ska göra för att bli så bäst som möjligt. har ju bestämt att det ska vara klart till söndag om inget annat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: