VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blandad kväll

Kategori: Jag o min vardag

Inte varit så jättemycke sen jag skrev sist, men har i alla fall fått tvättat klart och när jag var och hämta det sista i torktumlaren så var det mitt i en reklam på tv, så när jag kom upp så tog den slut och tvätten fick hamna på mattan i hallen, och sen när jag kommer ut lite senare från sovrummet så har Smulan bäddat in sig där i den lilla högen. Hon är för rolig den katten. Allt nytt som går och ligga på tar hon. Min lilla bäbis.



Såklart även lagat midda idag, kycklingwok med nudlar blev det....



Just de ja, precis sett på nya serien på kanal 5..."Body Of Proof"..helt klart sevärd så den tänker jag titta på i fortsättningen. Huvudrollen innehas dessutom av
en av hemmafruarna från "Desperate Housewives".

Och nu ska jag ta disken och vika lite tvätt, sen tänker jag nog bädda ner mig och fortsätta titta på serien jag håller på med "Warehouse 13"



Kommentarer


Kommentera inlägget här: