VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Chockar läsare

Kategori: Dagens midda

Jodå nu chockar jag kanske er, men är faktiskt hemma och tar de lugnt.
Legat och kollat Idol i soffan och myst med Smulan, go katt.
Amanda x 2 och Molly gillar jag skarpt och dom var riktigt duktiga ikväll.
Men även Robins röst gillar jag. Vem som åker ut ikväll?
Hoppas verkligen på Emil denna gången för nu har de varit 2 fredagar då han kommit undan.
Och jag tycker inte att han ligger i nivå med alla de andra.

Just de ja, gjorde go mat med ju..Skinksnitzel med egna pommes, superlätt att göra.
Bara att skiva potatisen och sen skära skivorna i strimlor, i fritösen i ca 12 min på 180 grader.
Supergoda...Oxå hade jag en sallad till.




Kan bara konstatera att jag gjorde rätt i att strunta i festen ikväll, känns oerhört rätt att vara hemma. Riktigt skönt faktiskt. Fast nästa helg blir det nog inte så, för då är de karaoke på krogen, kan man inte missa..hehe!!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här: