VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dygnet är helt fel nu

Kategori: Jag o min vardag

Inte så längesedan jag kom ur sängen, men vad gör man när man inte får sova för grannen ovanpå. Har sagt till dom ett antal gånger och även till husägaren. Men inte någon som verkar fatta eller ta mig på allvar.

Men inatt var det extremt, barnen var uppe och lekte till 4 på natten, det hade aldrig hänt om det var svenksa barn, så mycke vet jag. Klart de finns svenska barn oxå som är uppe så länge. Men det tillhör andra kulturer att låta sin barn vara vakna halva natten oavsett ålder. och dessa barnen är mellan 5-12 år. Och det har låtit som elefanter däruppe och som om de rullar bowlingklot.

är inte rasist eller liknande. Men tror det finns mer än jag som förstår hur jag menar och kanske rent av oxå fått vara med om liknande.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: