VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En del avklarat

Kategori: Jag o min vardag

Jaha då är kvällen här igen. fattar fortfarande inte varför dagarna går så fort. Det sägs ju att dom gör det när man har roligt så då får jag ta det som att jag har det..haha..klart jag har. Nöjd med mitt liv och dess innehåll utan att klaga, okej..ett jobb hade ju inte varit fel, gått hemma i  snart ett halvår ju. Men det kommer när man minst anar det och jag söker ju massa jobb dagligen, har även sökt utanför Skåne eftersom jag är flyttbar, och verkligen vill från orten jag bor på.

Kvällen sen sist har inneburit att jag diskat, fixat midda och ätit den, kollat på "Halv åtta hos mig! och "CSI: Miami", precis tagit kvällsduschen och snart tänkte jag röja lite här hemma, inte fått gjort det innan idag som det var tänkt. Det är det här med att tiden bara rinner iväg. Okej, kan erkänna att jag har lätt för att fastna framför datorn..tyvärr.

Min midda; färs varvat med potatis, lök och tomater...gott var det. Ja..hmm...mycke godare än de ser ut på tallriken, fattar inte varför bilden blev så ljus och konstig, kanske för att de ryker frånmaten som är varm.



Blev 2 portioner över...hmm..jag som tänkt äta tacos imorgon, får väl se hur de blir med det. Samma ang att jag är bjuden på fest. Fast som jag känner nu så känns det verkligen som det är dax för en vit helg, eller? haha, veliga jag!!!
Ja ja, vi får väl se imorgon :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här: