VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En klar favorit

Kategori: Jag o min vardag



Varit hos mamma på midda, födelsedagsmidda, hon bjöd på Grönkålssoppa. Så jävla gott alltså.
Och dessutom är det ju en av mina favoriter. Så hon hade verkligen valt en god midda.
Kanske inte de som många andra hade valt, men jag är ingen kräsen människa när de gäller vad man gör för mig, jag uppskattar allt och ett exempel är att jag hellre tar emot en bukett plockade blommor än köpta, för där ligger mycke mer tanke bakom,
plus att man arbetat för att få ihopa buketten vilket ju kan ta en stund att göra.

Fick lite presenter oxå av henne, fast jag redan fått lite för tidigt. Min snälla givmilda mamma. Oxå var där en peng från mormor som hon skickat med mamma när hon var där och hälsade på.

Och gartulationerna fortsätter att trilla in via facebook, sms, telefonsamtal och mail. Så härligt och veta hur många som minns ens dag, lite fler än jag trodde kan jag säga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: