VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Favorit från ica

Kategori: Jag o min vardag

Nyss varit på ica, behövde lite färska grönsaker som är så gott ju. Minst 1/3 på tallriken till middan. Men inte nog med detta för när jag gick runt där så rätt vad det var så dök min favorit upp..JULMUST..snacka om att få de bästa på sin födelsedag :)



Natten som gick har jag äntligen fått sova lite mer, känns skönt. Men har en nerv i kläm i vänster skuldra så kom ju inte iväg och tränade, hoppas de släpper till imorgon. Vill ju träna, det är lixom hur kul som helst. Man känner sig som en ny människa efteråt.

Ikväll ska jag till mamsen, hon ska bjuda på en överraskningsmidda. Undrar vad det kan vara, hon sa det var nåt hon blev sugen på, så gissar att det är en av mina favoriter, vi har ju rätt lika smak i mat. Spännande...om ca 3 timmar får jag veta.


Har fått jättemånga grattis med sms och på facebook, bra sida där man har alla vänner så man har koll på varandra när det gäller sådant. Tack alla ni som grattat mig så här långt idag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: