VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Gaaahh, idag igen

Kategori: Jag o min vardag

Jaha och vad vaknar man till idag igen, jo världens ösregn, de verkligen bara vräker ner i massor. Hade ju en plan att jag skulle ut i lite ärenden. men den gick i kras. Har verkligen ingen lust. Har lixom inte precis bra kläder för sånt väder. Får helt enkelt hoppas på att det slutar.

Usch ingen bra natt heller, somnade vid 4-tiden för att vakna igen kvart i 7 av en riktigt läskig mardröm, den kändes så verklig. Tog nån timme innan jag kunde få sova lite till.
När jag vaknade då så kom jag ihåg drömmen, men nu när jag sovit efter den så kan jag inte för mitt liv komma ihåg den. Fast gör inte så mycke, med tanke på hur otäck den var.

Fortsätta städa idag som gäller, oxå har jag som vanligt fått min 14 dagars utbetalning från a-kassan, så idag blir de att betala lite räkningar.
Har dessutom fått mitt mobilsurf verkar de som, WOW bara väntat i 3 veckor. Ska ta och kolla hur de funkar lite senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: