VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Gör nåt jag inte brukar

Kategori: Filmer jag sett 2008

Japp de gör jag och det är att blogga när jag festar, aldrig hänt, men var bara så tvungen och vännerna som sitter här tyckte oxå det var en bra idé. Ska absolut försöka få dessa vänner på bild, om dom nu vill läggas ut öppet i min blogg. Hoppas eftersom dom "tvingar" mig att blogga..haha.
Vi har faktiskt ätit och dricker gott till Idol, bra vänner jag har som vill titta på de jag vill..hehe.
O'boy groggar är det som gäller för mig ikväll, här får ni ett halvt glas med o'boy, vodka o mellanmjölk, gott satan :P



Verkar som det blir utgång om ett tag, hemmaplan hoppas jag på, för då slipper jag den åksjuka åka tax och sånt där. ogillar jag verkligen.
Mer om de imorgon...over and out from Shaminelle

Kommentarer


Kommentera inlägget här: