VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Härliga lördagen är här

Kategori: Jag o min vardag

igår hade jag då lite fest med några vänner som kom och firade och grattade mig som fyllde år i onsdags. Fick lite presenter och så. Glömt ta kort på detta, får ta och göra det sen, eller vad tycker ni...
I alla fall så åt vi tilltugg som jag gjort, smördegsplattor med ost, chips och dippa, räkmackor.
God dricka blev de såklart oxå, mina berömda o'boy groggar, ja ni som känner mig vet ju hur tokig jag är i dessa. Oxå såklart, vin, öl och cider.

En del av folken drog iväg till Hbg för utgång vilket jag inte alls kände för. Så jag gick ner till Flamman och 2 st stanna kvar hemma hos mig, de skulle ju sova här pga druckit och lite väl dyrt med taxi hem. De har nu tagit tåget hem istället.

Inatt efter krogen så hamna jag som vanligt på efterfest hos grannen Jimmy tillsammans med Linda, Lisa, Jaffal (gaffel får han heta..haha) Kire, Sandra och 2 andra tjejer. Hade rätt trevligt där tills en viss person förstörde hela natten som vanligt, nämner inte vem här, helt onödigt. Så alla gick vid 3-tiden, jag stannade kvar och pratade Jimmy till rätta..haha..hur lät de? Jo men han behövde de faktiskt.
Så vid 4-tiden landade jag hemma hos mig, åt nån macka och stupa i säng. Wow jag var lite trött för en gångs skull för i förmiddes när jag vaknade så minns jag inte att jag sömnat ens. Skönt att få sova ut igen. Har verkligen längtat efter det.

Tyvärr har jag inga bilder och lägga ut från igår och natten. är så kass på att komma ihåg kameran o att jag dessutom nu har en ny mobil som tar skitbra kort. Får försöka komma ihåg detta framöver. Bilder är ju alltid kul oavsett vad som finns på dessa

Nåväl, nu ska jag fortsätta och röja här hemma. Ska storstäda hela helgen, behövs verkligen. Allt som ska dammas och torkas av tar sin lilla tid, men skönt när detta är gjort.

Härlig lördag med sol och en nästan molnfri himmel





Kommentarer


Kommentera inlägget här: